Rintihanku

Wednesday, October 29, 2008

Jamuan Raya BPKK

jap tadi jamuan raya ofis aku. kitorg wat pot luck. tp aku tak join mkn pun. join pun kejap je utk snap bbrp gambar. np aku tak mkn ek? hmm ada sape2 blh agak tak nape aku tak mkn? sbnrnye nk sgt mkn tapi...tawar hati.

bak kata yg berkata2 'semut seberang laut, nampak. tp gajah dpn mata pun tak nampak'..
takpe2, kata org jgk 'sabar tu sebahagian dpd iman'..
so, dpd aku layan bende remeh temeh nih baik aku wat keje @ wat2 bz kat bilik sendiri.
cool..cool...huhu

'biar org buat kita, jgn kita buat org'....

antara juadah yg ada.....
aku sponser satay 100 cucuk. tp tak mkn pun :(



n gambar di bwh : celeb skali besdei Pn. Nor & En. NashriQ...




hadiah disampaikan oleh Dr. Safiah Bahrin (Ketua Penolong Pengarah Kanan)
jemput mkn semua....
gambar atas dari kiri : Cik Faizah, Angah, Cik Hazreen Zuliesh Hashim

No comments:

Post a Comment

Kindly comment :)