Rintihanku

Wednesday, October 29, 2008

boring2sakan.com.my

sabtu lepas boring sgt. member ofis wat openhouse tp aku tak g. hmm...ape ek nk buat. pk punye pk, aku pun g ler satu tempat nih. sampai sana g mkn. pas mkn round2 tgk ada sessi lukis melukis. sekeping RM20..menarik gak ek..apa lagik aku pun usha line, tgk clear jek xde org, aku pun amik le kesempatan nih..jeng..jeng..jeng..

huhu tu baru mula...

ni aku dh setart boring..tak tahu nk pandang ape..'ish..apa la mamat ni lukis..hensem ke x aku nnti? ish2...'..haha

uiks..ms ni dh setart ramai org..ish2 sebuk je dorg2 nih..mcm la aku ni artis korg nk tgk2 sgt..ramai woo blkg budak2 nih..malu beb..'boleh plak la time ni nk ramai org..abg baju putih nih plak tahu je baca pkran aku yg tgh boring n malu nih'....


bro in black shirt nih pun time nih la sebuk2 nk lukis gak gambar aku. lagi la aku segan. kiri kanan dok lukis gambar aku. mana aku nk pandang nih? dh b'pinar bijik mata aku pandang muke alleycats dpn aku nih..tiang tu pun dh tembus dh..bile nk siap ni wei? kata 10 minit! ni dh 15 minit! peminat pun dh makin ramai nih!



ha ni lah hasilnye..
ceh..apadaaa..ingat jadilah erra fazira ke, amy mastura ke..

No comments:

Post a Comment

Kindly comment :)