Rintihanku

Wednesday, October 22, 2008

Ashran

jeles plak tgk blog member2 seme ada psl anak2. aku ni ada anak ikan puyu je kat umah. 2 ekor ngn sekor ikan kaloi. itupun housemate yg jaga (tQ eina sbb rajin bg ikan2 aku mkn). akuarium pun org lain cucikan. so apa peranan aku ek? sbg tuan ikan jek. nak ikan tergedik-gedik tp org lain plak yg jaga. hehe..

so,

entry kali nih aku nk perkenalkan u all seme ngn anak buah aku yg sorg nih..anak buah baru sorg, leh la aku nk glamerkan kat sini. kalau 18 org, xde laratnye aku nk upload gambar 18 org tuh...












Nama baby nih : Mohd Ashran bin Mohd Zainor..
Lahir : 31 Ogos 2006 (anak merdeka)


comel gler! hensem! tp...x nak langsung kat cik ngah dia nih. ha kecualilah kalau dia merajuk ngn nenek, barulah dia dtg kat cik ngah dia nih. tu pun x lama..2 minit je..bile dia tersedar yg dia berada dlm pelukan cik ngah dia, baiklah cpt2 aku lari..kalau x, dpt high 5 kat pipi aku..hahahaha...
dia ni x ske aku sejak dia x leh merangkak lagi..sbb aku ni ske je cubit pipi dia pastu ske je mrh dia. saje mrh ske2, nk wat dia nangis. haha padanlah muka aku, sampai skrg dia tak leh tgk aku. haha..lawak..lawak..

1 comment:

  1. jgn ler sakat budak tu, sian dia.. tp memey.. gmbr yg angkat kaki tu cute!

    ReplyDelete

Kindly comment :)