Rintihanku

Wednesday, June 10, 2009

pinjam anak part IV

smlm balik keje, abg & adik sebuk je suh amik kakak & adik.
abg & adik : kak ngah, jom amik kakak & adik
k.ngah : hish..sp nk jg? k.ngah kn keje..
abg : xpe la. abg jaga.
k.ngah : blh ke? nnti nk bg mkn.
abg : ala bkn ssh pun.
dari kol 5pm - 7pm dorg still brsungut suh amik bdk2 tuh.
pas maghrib, aku sms mama bdk2 tu. tanye blh ke antar.
risau gak, asik pinjam anak org je. org tu pun x pnh pinjam anak aku. (herk!!!)
nasib la mmber aku tu ckp 'ok'...
so dlm kol 11++pm dorg dtg la sefamily. yg bongsu x dpt eden nk jg cuz still
berpampers. huhu
dlm kol 1am ++ aku dh masuk tdo. dorg dok layan PS2 lagi. gasaklah dorg.
janji aku tdo. zzzzzzzz hahahahaha
g keje ari ni dgn perasaan yg gumbira. surunuk. besh jek..
x sabo nk blk ptg krg nk tgk bdk2 tu. umah kompem mcm tongkang pecah punye.
tp xpelah, asik kemas je..sakit gak mata kdg2.
nnti sme dh balik, sunyilah blk...huhu..
ala beshnye. ni baru kol 12. ala lmbtnye 5pm.
wink..wink..

1 comment:

  1. alamak... bestnye umah sepah..
    hehe.. bila lagi nak kasik sepah....

    ReplyDelete

Kindly comment :)