Rintihanku

Wednesday, November 26, 2008

10.20am

mengantuk yg semakin kronik. arghhh!!!!
jom kite layan gambar2 sessi berjogging me & ina last sunday @ tmn botani...ni baru tiba..dari rumah tumpang cik mona yg nk ke sarawak ke taman botani. cik mona tu nk ke ofis dulu so drop kami kat sini. saje je snap gambar nih..kasi mcDa terkenang2 sket kat ofis lama dia tuh..best woo jog kat sini. tenang, aman & damai. tgk tu ina, siap bwk berus gigi lagik. tak sempat nk gosok gigi kat umah tadi :p....

ada cerita di sebalik berus gigi ini. jeng jeng jeng.....citer cik berus gigi;

mona : (kol pagi2 ms kitorg tgh bersiap)...kak lynn, blh tak bwk turun berus gg org? tertinggallah..org nk bwk g sarawak..

aku: yg mana satu?

mona : yg kaler ijau..

aku : (dlm bilik mandi)...hmm ada 2 ijau, yg mana satu nik? ah blasah je lah yg lawa nih

aku : (masa dlm lif, ngn ina)..hmm buatnye bkn yg ni berus gg dia, mau kena jogging bwk berus gg nih...

mona : (kat bwh, dlm kereta..otw to tmn botani dgn kami)..la kak, bkn yg nih..ni bkn berus gg org..(smbil gelak2..)

aku : arghhh!!! takkan nk jogging bwk berus gg nih? (adussss ilang kehenseman aku..)

ina : hahahaha ko letak je dlm poket..

aku : :(

maka kami pun berjogginglah bersama2 berus gg ini..huhu sob..sob..camne leh tersalah nih..huhu masa nk wat sit up, dgr bende jatuh..pelik gak, pebendenya yg jatuh dari langit nih..rupa2nye berus gg tu yg jatuh dari poket aku..

sempat g alamanda @ 9.10am

time tu kedai pun x bkk lagi..best je jln, kosong jek..kitorg mkn @ chicken rice shop..beli sket brg dapur @ parkson...

otw balik, dlm bas....dpt msg dari mona yg baru tiba sarawak...'

mona : betullah kak, tu berus gg org..org lupa....

aku : hampa!!!

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Kindly comment :)